Posts Tagged ‘tavuk’

İstanbul – Kanatçı Haydar

Cuma, Mayıs 30th, 2008

Artık kanat denen şey oburluğun ulaştığı en iğrenç nokta mıdır değil midir onu bilemeyeceğim…
Bildiğim bir şey varsa, o da uzunca bir süre kanat yemeden duramadığımdır…

En son kanat yememden beri geçen süre arttıkça içinde kanat geçen konularda daha radikal davranabiliyorum. Örneğin, daha 4-5 gün önce arkadaşlar çağırdılar, ben de sırf kanat yiycem diye İstanbul trafiğinde 40 km gidip 40 km geri döndüm.

Gelelim benim favori kanat mekanıma…
Mahmutbey oluyo galiba oraları, süper de iyi bildiğimi iddia etmediğim bir yöresi güzel İstanbul’umun. Ama Kanatçı Haydara kaybolmadan gidip dönebilecek kadar biliyormuşum görünüşe göre :)

Image Hosted by ImageShack.us

Resimde 5 porsiyon kanat görülüyor

Anladığım kadarı ile etrafta baya bi “Kanatçı Haydar” klonu türemiş durumda… Bu “Kanatçı Haydar”lardan hangisi gerçeğidir hangileri klondur orasını bilemiyorum. Google’da aradım, başka bi tanesi almış görünüşe göre www.kanatcihaydar.com adresini, ama orası benim bahsedeceğim yer deği. Görmeden orası hakkında da olumsuz bişey söylemek ayıp olur tabii, belki onların da kanadı iyidir ama bu yazı orası hakkında değil :)

Benim bahsettiğim “Kanatçı Haydar”ın kanadı baya bi başarılı, kanat yediğim başka mekanlara kıyasla… Yani, nasıl anlatılır ki, parmaklarımdaki sos kalıntılarını bile yalıyorum, ziyan etmiyorum, o derece… Artık nasıl terbiye ediyolarsa, sonuç baya bi başarılı oluyo. Her kanat severe tavsiye ederim.

Bi de, baya başarılı künefe yapıyorlar… Yazın künefenin üzerine kaymak bulundurmamak, künefeyi dondurmayla servis yapmak gibi bir yanlışları va… Sanırım o kadar kusur kadı kızında da olur… Gene, bazen künefenin tam tutmadığı olabiliyor…

Kanada alternatif olarak köfte de sunabiliyorlar, o da oldukça başarılı. Ama ben tercihimi kanattan yana kullanıyorum tabii ki…
Mekanda alkol de alınabiliyor, rakı ve bira var. Acılı/acısız şalgam suyu demirbaş modunda.

Kanatçı Haydarın bir güzel tarafı da mekanın salaş olması. Hiç bir şey cafcaflı değil, oldukça paçoz ve sade. Buna rağmen “Mutfağımızı gezebilirsiniz” tabelası mevcut. Ben gezmedim gerçi ama mutfağın gezilebiliyor olması güzel bişey bence…

Yazları arkada bahçeleri de var, gene çok süslü bişey beklemeyin ama… Çocuklu aileler için çocuk oyun odası da düşünülmüş.

Adres: Mahmutbey Cad. No: 371
(Gelişim Hastanesi yanı)
Bahçelievler / İSTANBUL
Telefon: +90 (212) 550 5130